Скільки коштує електрика з 1 жовтня та як передати показники?

З 1 жовтня 2021 року відбудеться зміна тарифів за спожиту електричну енергію для побутових споживачів. Розмір тарифу буде залежати від того, скільки ви використали кіловат.

Про це пише інтернет-видання «Гард City».

Тарифи на електроенергію з 1 жовтня 2021 року

До 1 жовтня 2021 року всі побутові споживачі електроенергії платили за тарифом 1,68 грн за кВт/год.
Однак Кабмін ухвалив Постанову № 859 від 11 серпня 2021 року  та вніс зміни, згідно яких платити за електрику будуть менше ті, хто її менше використовує.

Отже, від 1 жовтня платимо так:
• якщо використали до 250 кВт/год, платимо за все використане по 1,44 грн;
• якщо використали більше 250 кВт/год, платимо за все використане по 1,68 грн.
Навіть 1 кіловат може стати вирішальним.

Приклад:
• 250 кВт/год х 1,44 грн = 360 грн до сплати;
• 251 кВт/год х 1,68 грн = 421,68 грн до сплати.
Різниця в платіжках — 61,80 грн.
Будь уважними та вчасно передавайте показники.

Як передати показники електроенергії?

Якщо за постачання електрики первомайці сплачують Миколаївській електропостачальній компанії, то показники потрібно передавати своєму оператору системи розподілу. Для Первомайська це АТ «Миколаївобленерго». Нові показники оператор вимагає вносити з 1 по 5 число кожного місяця.
Через особистий кабінет
Покази на перше число місяця наступного за розрахунковим ви можете надати, зареєструвавшись в «Особистому кабінеті для дому» на офіційному веб-сайті www.energy.mk.ua.
Для реєстрації необхідні лише діючий адрес електронної пошти та номер лічильника електричної енергії.

Як на думку авторки, то через особистий кабінет — найпростіше

За допомогою SMS-сервісу

Якщо ви не дружите з інтернетом, можете передати показники SMS-кою.
Для реєстрації необхідно відправити на телефонний номер: +38 (093) 177-14-54 SMS-повідомлення з наступним текстом: «№ особового рахунку*№ будинку*номер лічильника». У відповідь ви отримаєте SMS-повідомлення про результати реєстрації.
Після цього ви маєте можливість надсилати покази засобу обліку SMS-повідомленням на номер телефону: +38 (093) 177-14-54, в тексті повідомлення слід зазначити:
• 1# покази приладу обліку — надання показів 1 — зонного приладу обліку (наприклад:1#75420);
• 1# покази приладу обліку день/ніч — надання показів двозонного засобу обліку (наприклад: 1#1250/1730);
• 1# покази приладу обліку пік/напівпік/ніч — надання показів тризонного засобу обліку (наприклад: 1#1324/125/444).
Покази приладів обліку, що зазначені у SMS, будуть реєструватися датою надходження повідомлення.

Читать ещё:  Жителі Миколаївської області безкоштовно отримають дрова та буржуйки, – Гайдаржі

Через офіційний веб-сайт

Для цього потрібно заповнити форму: Обрати філію, зазначити адресу, номер особового рахунку, ПІБ особи, на яку зареєстрований особовий рахунок, обрати зонність приладу обліку, дату зняття показників, зазначити номер телефону.
ФОРМА 

За допомогою голосового меню

Для цього необхідно виконати наступні кроки:
• Виписати номер особового рахунку.
• Виписати три останні цифри номера лічильника.
• Зафіксувати покази приладу обліку на момент передачі.
• Набрати номер телефону кол-центра: 099253 0661, 093 170 3079, 067 690 4009, (0512) 53-06-61 (за тарифом оператора) або 0800 504 001 (безкоштовно), потрапити в голосове меню самообслуговування та прослухати вітання : «Вас вітає Миколаївобленерго. Увага! При внесені показів через голосове меню, після номера особового рахунку вам необхідно буде додатково вводити три останні цифри номера лічильника» далі слідувати за зрозумілими голосовими підказками, обираючи необхідне меню шляхом натискання відповідної кнопки на своєму телефонному апараті.
• Після фрази: «Надати покази лічильника» натиснути «1», далі після фрази: «Внести покази самостійно натисніть 1» потрібно натиснути «1».
• Ввести номер особового рахунку 51158312 та натиснути кнопку «#» (решітка).
• Далі потрібно ввести три останні цифри номера лічильника та натиснути кнопку «#» (решітка).
• Після цього потрібно ввести покази лічильника та натиснути кнопку «#» (решітка).

Якщо покази прийняті в обробку, ви одразу почуєте відповідне автоматичне голосове сповіщення: «Покази приладу обліку прийняті в обробку». Якщо ви внесли некоректні дані, на дату внесення показів вже зафіксовані інші покази або на сайті ведуться регламентні роботи, ви почуєте повідомлення: «Зараз, на жаль, немає можливості внести покази. Спробуйте пізніше».

Джерело

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *