Разом легше: сім бджолярів з Миколаївщини об’єднались і розвивають «Медову Фабрику»

Сім бджолярів з Миколаївщини заснували об’єднання «Медова Фабрика», щоби мати можливість експортувати мед. Надалі у пасічників амбітні плани створити власну торгівельну марку та поширювати свій продукт на внутрішньому ринку. Про історію створення «Медової Фабрики» та подальші плани розповів один із засновників об’єднання Олег Калінін  під час вебінару «Медовий марафон — 2020», організованому Торговою промисловою палатою України, — інформує АгроЮг.

— Все почалось більше десяти років тому. Я бджоляр у другому поколінні. Мій батько також бджоляр. Він подарував мені шість вуликів. З цього все і почалось, — розповідає Олег Калінін. 

Саме після такого подарунку чоловік загорівся пасічництвом. Щоправда часу тоді на це захоплення не дуже вистачало, — зауважує Олег. До 2014 року він навчався в університеті, працював і лише вихідні присвячував пасіці. Пізніше, чоловік зрозумів, що це і є справа його життя і почав професійно займатись бджільництвом: закупив обладнання, модернізував вулики. І вже через два роки його пасіка налічувала більше  двухсот бджолородин. Але стався переламний момент, коли Олег Калінін зрозумів, що для того, аби зростати далі, потрібно об’єднуватись.

Разом легше: сім бджолярів з Миколаївщини об’єднались і розвивають «Медову Фабрику»  Подробнее читайте на Юж-Ньюз: https://xn----ktbex9eie.com.ua/archives/79063/%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%BC-%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D1%88%D0%B5-%D1%81%D1%96%D0%BC-%D0%B1%D0%B4%D0%B6%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D1%80%D1%96%D0%B2-%D0%B7-%D0%BC%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%97%D0%B2%D1%89
Олег Калінін

— До 2016 року працювали, росли. Потім сталась криза. Була протравка бджіл. практично повністю були потравлені бджоли і ціна на мед закупівельна була один долар. І тоді я подумав над тим, що потрібно щось змінювати.

З 2016 року чоловік потрапив у Український проєкт бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP). Де брав участь у різних конференціях, тренінгах, бізнес-турах, маркетингових заходах. Після того, як Олег Калінін побував на міжнародних виставках, побачив яке розвинуте бджільництво за кордоном, почав шукати однодумців. В «Медову Фабрику» об’єднались сім пасічників, щоби разом продавати мед та розширювати канали збуту. Вони познайомились у 2017 році на різноманітних заходах для бджолярів. Подружилися і вирішили співпрацювати.

— Тоді виникла ідея зареєструвати свою торгівельну марку. Проєкт веде роботи з групами. Ми створили одну таку групу і назвали його «Медова Фабрика». В нас більше двох тисяч вуликів в об’єднанні, ми працювали тільки на експорт. Через трейдерів, експортерів, ми почали замислюватись над тим, що потрібно виходити на внутрішній ринок з власним брендом, з власною продукцією.

Учасники «Медової Фабрики» формують великі партії меду для експорту та працюють над розробленням власної торговельної марки.

— Ми працюємо з оптовими продажами, зара є продажі в інтернеті, співпрацюємо з магазинами в Миколаєві, службами доставки меду, потроху розширяємо канали збуту.

Разом легше: сім бджолярів з Миколаївщини об’єднались і розвивають «Медову Фабрику»  Подробнее читайте на Юж-Ньюз: https://xn----ktbex9eie.com.ua/archives/79063/%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%BC-%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D1%88%D0%B5-%D1%81%D1%96%D0%BC-%D0%B1%D0%B4%D0%B6%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D1%80%D1%96%D0%B2-%D0%B7-%D0%BC%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%97%D0%B2%D1%89

Кожен учасник групи спеціалізується у своїй сфері. Віктор Вапляк — бджолиний доктор. Його завдання — розвиток бджолосімей, Олег Калінін — винахідник та раціоналізатор, він придумав як спростити процеси відкачування меду та транспортування, Олександр Адамович — головний економіст. Його авдання — вигідно продати мед, Володимир Луценко — підтримує виробничий процес. Також вони винайшли і розробили «розумний вулик», який дозволяє слідкувати за станом бджолиних родин.

— Зараз у нас іде реконструкція виробничих потужностей, до кінця літа ми її зробимо. запустимо цех по фасовці меду, плануємо там зробити кремування меду. Таким чином плануємо розширити канали збуту, вони будуть більш стабільні, будуть більш вигідні. Додана вартість — це завжди вигідно, — зазначає Олег Калінін. 

Разом легше: сім бджолярів з Миколаївщини об’єднались і розвивають «Медову Фабрику»  Подробнее читайте на Юж-Ньюз: https://xn----ktbex9eie.com.ua/archives/79063/%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%BC-%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D1%88%D0%B5-%D1%81%D1%96%D0%BC-%D0%B1%D0%B4%D0%B6%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D1%80%D1%96%D0%B2-%D0%B7-%D0%BC%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%97%D0%B2%D1%89

Окрім цього «Медова Фабрика» займається нагальними проблемами малих бджолярів і намагаються спільно з Мінекономрозвитку вдосконалити законодавство, подаючи свої пропозиції.

— Найбільша проблема — це застаріле законодавство. Воно прописано досить давно і прописано під великі підприємства. Малі виробники не можуть виконати всі норми прописані в законі. Зараз ми активно співпрацюємо з Мінеконоомрозвитку, пробуємо змінювати законодавство, а саме — 4101 наказ, який регулює виробничі потужності в бджільництві. Намагаємось змінити на більш сучасне законодавство, яке більш лояльне для виробника, — підсумовує Олег Калінін. 

Нагадаємо, що відомий український бренд «Медові Брати», заснований трьома братами з Первомайщини Миколаївської області, пропагує в Україні нову філософію споживання медів. Медороби пропонують дегустувати мед на кшталт вина.

Читать ещё:  В младших классах школ Украины введут новую систему оценок: вместо баллов будут буквы

 

Джерело

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *