Шок!!! «Думав, мене вже складно чимось здивувати в українській освіті, але результати ЗНО цього року вразили» — Іван Примаченко

Майже половина (47.5%) школярів не знає, в якому місті розташована будівля, що зображена на картинці.

30% учасників тестування вважають, що Україна є федерацією, конфедерацією або союзною державою.

Лише 16,8% учасників знає, що за літописною легендою князь київський Володимир Святославич у 988 році обирав нову релігію з-поміж християнства, ісламу та іудаїзму. При тому, що іншими варіантами відповідей були: «індуїзм», «буддизм», «даосизм» та «конфуціанство».

65% учасників тестування з української мови та літератури не побачили лексичну помилку у словосполученні «на наступній неділі».

Лише 20% школярів змогли правильно визначити, що серед слів «позначка, центнер, довідник, каталог» наголос на другий склад падає саме у слові «довідник».

69% учасників не змогли знайти найбільше значення функції за наведеним графіком.

48% учасників тестування з математики не змогли скоротити дріб (2а +2)/2.

56% учасників не знають, що сила вітру залежить від різниці атмосферного тиску.

38,8% учасників вважають, що меншу кількість сумарної сонячної радіації в західних областях
України порівняно з розташованими на тих самих широтах східними областями зумовлює менший кут падіння сонячного проміння.

Правильний варіант «більше хмарних днів протягом року» обрало лише 37,3% школярів.

На запитання «»Авіалінії Антонова» здійснюють понад 35 % перевезень великогабаритних і надважких вантажів на світовому ринку, є офіційним перевізником ООН. Що зумовлює високу конкурентність цієї компанії?» лише 28,3% учасників дають правильну відповідь «парк унікальних транспортних літаків українського виробництва».

36,3% вважають, що це пояснюється «світовим лідерством компанії за кількістю вантажних і пасажирських літаків«, 20,4% бачать першопричиною «вигідне розташування бази авіакомпанії в столичному регіоні»!

Перед нами чергові свідчення катастрофи української освіти.

Це більше не гучні слова чи спекуляції – це факт, який зафіксовано на ЗНО.

В описаних вище результатах мова йде не про якісь рідкісні факти чи специфічні навички, а про базові знання і логіку.

Що ще потрібно, щоб нарешті визнати освітню прірву, перед якою опинилася країна, і почати справді радикальні реформи?

Іван Примаченко

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *