Шахраї вигадали, як красти у користувачів онлайн-ігор

Масове поширення фейкових облікових записів створює для реальних гравців небувалу конкуренцію. Тепер, щоб отримати безкоштовні нагороди, які дає гра, потрібно змагатись із купою ботів. Це фактично знищує бажання користувачів взагалі заходити у додаток.

 

Схема в MMORPG за допомогою ІІ

 

Новий плагін ChatGPT, що з’явився на ринку у березні 2023 року, дозволив шахраям бути майже непомітними. Боти за допомогою сценаріїв штучного інтелекту навчилися настільки реалістично імітувати гравців-людей, що їх рідко запідозрить справжня людина, пише Business Insider.

«Оскільки багато онлайн ігор використовують прості інтерфейси і винагороджують гравців за виконання завдань, що повторюються, аферисти цим часто користуються. За допомогою автоматизованих програм вони легко накопичують ігрову валюту з нелюдською швидкістю. Пізніше ці винагороди продаються за реальні гроші на вторинних ринках», – розповідає автор матеріалу Еван Малмгрен.

В даний час грою, яка найбільше страждає від ботів, випущена в 2013 Old School RuneScape. У фантастичному світі Гієлінор гравці можуть вбивати монстрів, будувати будинки, видобувати корисні копалини у шахтах, займатися фермерством та виконувати квести. За десятиліття гра виросла майже до 2 млн активних гравців, її оцінюють як одну із найбільш завантажених MMORG. Old School RuneScape стала привабливою для роботів завдяки своїй простоті — для неї легко створити програму, яка вбиватиме передбачувані монстри і видобуватиме ресурси. За підрахунками, від однієї чверті до третини гравців у ній – боти. Обсяг чорного ринку гри щороку може сягати мільйонів доларів.

 

Боти онлайн-ігор: що означає для гравців

 

Ботери зазвичай поділяються на дві категорії. Перша – звичайні гравці, які використовують автоматичні служби ботів, щоб обманом підвищити рівень навичок та пропустити менш цікаві частини гри. Друга – організовані шахраї, які запускають ботоферми, щоб масово збирати внутрішньоігрову валюту для продажу на вторинних ринках. Основна небезпека від активного поширення ботів – заповнення місць гри, де одержують видобуток. Це робить їх недоступними для звичайних гравців. Боти також практично не дозволяють гравцям-людям потрапити до таблиць лідерів, які відстежують досягнення у грі.

Читать ещё:  В «Укроборонпромі» розробили олівець для розмінування (фото)

Для кращої ідентифікації шахраїв розробники можуть встановити обмеження на рівні облікового запису, які не впливатимуть на реальних гравців, а лише на пропускну спроможність ботів. Сюди входить:

автоматичне спостереження та виявлення підозрілої активності;
додавання невеликих затримок між виборами, щоб уповільнити процес;
обмеження символів для імен тощо.
Є й варіант піти жорсткішим шляхом: додати більше обмежень до безкоштовних акаунтів, наприклад, максимуми валюти та інвентарю, які зменшуються з часом або обмеження на торгівлю між новачками. І справді лише такі радикальні заходи справді зашкодять прибутковості ботерів. Просте блокування не вирішує проблеми — новий обліковий запис можна створити за лічені секунди.

Звичайні гравці можуть використовувати інструмент типу Bot Detector, які перевіряють, чи був текст згенерований ІІ: так можна обчислити підозрілих гравців і повідомити їх у службу підтримки.

З одного боку, неможливість відсіяти ботів назавжди спотворить економіку MMORPG. Адже навіть не маючи можливості спілкуватися як людина, боти домінували над значною частиною внутрішніх економік багатьох ігор. Але з іншого боку, сценарні роботи згодом зможуть грати на руку видавцям онлайн-ігор. Такі онлайн-шутери, як PUBG та Fortnite вже заповнені ботами зі штучним інтелектом, щоб обдурити реальних користувачів та створити видимість високої популярності гри. Також ІІ допоможе урізноманітнити ігровий процес і зробити неігрових персонажів живішими. Розробник ігор Replica Studios у травні 2023 року представив NPC зі штучним інтелектом, які можуть вести складні розмови з гравцями.

 

zaborona.com

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *