Южноукраїнськ — Дорогу мостом через Ташлицьке водосховище відкрито

20 травня відновлено рух транспорту дорогою мостом через Ташлицьке водосховище. Будівельники чітко вклались у відведений термін. Спорудження підземного трубопровідного коридору під автодорогою тривало з 5 квітня.

Перехідний канал необхідний для перенесення кінцевої ділянки трубопроводу від насосної підживлення до водойми-охолоджувача Южно-Української АЕС а також відрізків тепло- та водомереж «АЕС-місто». Таким чином буде усунуто одну з перешкод для збільшення об’єму верхньої водойми Ташлицької гідроакумулюючої станції за рахунок відділення відсічною дамбою частини технічного водосховища АЕС у рамках проєкту добудови ТГАЕС.

На час будівельних робіт рух транспорту цією дорогою був закритий. Основний потік скерували в об’їзд, повз Ташлицьку ГАЕС. Виняток зробили лише для автобусів автогосподарства атомної електростанції, для яких облаштували тимчасову технічну дорогу.

Петро Форостяний, директор автотранспортного господарства ВП ЮУАЕС: «Я вдячний за  те, що нам пішли назустріч і облаштували альтернативний проїзд для автобусів. По-перше, не допущено перевитрати пального, по-друге, не довелось розробляти новий графік перевезень персоналу, адже час на виконання рейсу не змінювався». 

Від сьогодні дорогу відкрито для всіх. Ділянка проїжджої частини повністю відновлена. Але роботи на об’єкті не завершено.

Павло Вірич, начальник управління капітального будівництва ВП ЮУАЕС: «Ми завершили те, що стосується проїжджої частини. Ця ділянка складна: і бетонні роботи, і армування, і прокладання так званих переходів. Надалі ми продовжимо монтаж трубопроводів і врізку в діючий трубопровід. Роботи вже будуть вестись обабіч дороги, не заважатимуть руху транспорту. Та це лише частина нашої глобальної задачі. Ми маємо перенести підживлення Ташлицького водосховища вліво від мосту та відкрити фронт робіт з облаштування греблі».

Маршрути руху автобусів містом, введені з 5 квітня, стануть постійними, повідомив начальник відділу соціального розвитку ВП ЮУАЕС Валерій Кичак: «У реверсному розвороті маршрутів ми вбачаємо декілька переваг. Найголовніша – безпека, адже за такого маршруту громадський транспорт в години-пік проспектом Незалежності рухається по менш завантаженому боці вулиці, а жваву республіканську автотрасу автобуси перетинають порожніми. Робочими автобусами їздять виключно працівники підприємства, сторонні не під’їжджають, як це було раніше, що особливо важливо в умовах карантину. Крім того, для зручності персоналу збільшили кількість зупинок (три додаткові: гуртожиток №1; 53 магазин; телевежа)».

Джерело

Читать ещё:  Электроэнергия может подорожать в два раза: сколько будут платить украинцы

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *